Vpiši iskalni niz

POMEMBNO OBVESTILO: Spremenjen način poslovanja

COVID-19 / KORONA VIRUS

POMEMBNO OBVESTILO: Spremenjen način poslovanja


Spoštovani kupci, cenjeni partnerji.

V podjetju Halder Slovenija vam tudi v teh izrednih razmerah nudimo našo podporo. V skladu s priporočili pristojnih institucij, ter situacije na trgu, smo sprejeli določene ukrepe glede poslovanja, ki veljajo do preklica.



E-TRGOVINA 

Spletna trgovina shop.halder.si deluje nemoteno in vam omogoča nakup izdelkov 24ur na dan.

HALDER TRGOVINA

Fizična trgovina je do nadaljnega zaprta. Vsa naročila lahko oddate preko vašega prodajnega svetovalca, spletne trgovine shop.halder.si, s klicom na tel. št. 02 616 53 90 ali e-pošte trgovina@halder.si 



SERVIS

Servis obratuje nemoteno od ponedeljka do petka. Za popravilo ali prevzem blaga se predhodno dogovorite z našimi strokovnjaki.

Odpiralni čas:

Ponedeljek - Četrtek
7:00 - 15:30

Petek
7:00 - 14:00

Kontaktni podatki serviserjev

Aleš Pregl
Servis


E-pošta: ales.pregl@halder.si
Telefon: +386 40 239 960

Matic Mrak
Servis


E-pošta: matic.mrak@halder.si
Telefon: +386 51 642 426




INDUSTRIJSKE STRANKE

Podpora našim partnerjem v industriji poteka nemoteno preko vaših prodajno-tehničnih svetovalcev po telefonu ali e-pošti. Dobave po zagotovilu naših principalov zaenkrat potekajo nemoteno. Za vsa dodatna vprašanja smo vam z veseljem na razpolago preko oddelka podpore kupcem:

Podpora kupcem

David Cvetko
Referent prodaje in nabave


E-pošta: david.cvetko@halder.si
Telefon: +386 31 676 307

Polona Bratuša
Referent prodaje in nabave


E-pošta: polona.bratusa@halder.si
Telefon: +386 31 676 815






Predhodnje obvestilo:

Ukrepi na strani preprečevanja širjenja Korona virusa:

  • Obiski v podjetju so prepovedani, razen nujnih. Nujni obiski morajo biti predhodno dogovorjeni in odobreni s strani kontaktnih oseb v naši družbi ob upoštevanju vseh preventivnih higienskih predpisov.
  • Službene poti in obiski poslovnih partnerjev so omejene na najnujnejše. Večina sodelavcev bo, če ni bilo drugače odrejeno, delo opravljalo od doma in bodo dosegljivi na svojih službenih številkah, ter elektronskih naslovih.
  • Prevozniki, dobavitelji, kupci morajo nujno upoštevati navodila zaposlenih v skladišču v zvezi z logističnimi postopki.
  • Gibanje prevoznika, dobavitelja, kupca je omejeno in dovoljeno samo znotraj varovanega območja. Vstop v skladišče, upravno stavbo in ostale prostore je strogo prepovedan.

Ukrepi na strani zagotavljanja nemotenih dobav:

  • Proaktivno in celovito komuniciranje z vsemi principali,
  • Več kot 90% vseh nabavnih virov je vezanih na evropsko proizvodnjo, brez Italije.
  • Analiza porabe po programih in glavnih odjemalcih in optimiranje stopenj zaloge.

*Apel na Vas: Kljub pozitivnim informacijam s strani naših principalov in večanja naše lastne zaloge, Vas vljudno prosimo za neobvezujočo napoved vaše porabe naših izdelkov za letošnje leto oz. max. obdobje, ki Vam ga dopušča vaš sistem planiranja. V podjetju Halder bomo te podatke uporabili za optimiranje zalog tako gotovih izdelkov, kot potrebnih vložnih materialov pri naših principalih. Na ta način lahko skupaj še dodatno zmanjšamo tveganja povezana z nabavnimi verigami.



HALDER d.o.o.,
Miklavška cesta 50,
SI-2311 Hoče

Telefon: 02 / 61 82 646

INFO@HALDER.SI